
ZARA 12.travnja u 120 odabranih trgovina diljem svijeta uvodi „AUGMENTED REALITY” / (Proširena stvarnost).
Ovaj inovativni koncept nadopunjuje najmoderniju tehnologiju u maloprodaji privlačeći kupce, za početak, izvana, a kasnije, i unutar trgovine kako bi kupovali i podijelili svoja iskustva kao nikada prije.
Uroniti u izlog i vidjeti artikle/lookove na stvarnim modelima moći će se na način da se na svoj pametni telefon preuzme aplikacija Zara AR.
Korištenjem Zara AR aplikacije na praznim izlozima moći će se vidjeti modeli koji se prirodno kreću i čak razgovaraju dok izlažu ZARA Studio kolekciju kao dio nevjerojatno iskustva prilagođenog svakom uređaju i postavci. Svi prikazani lookovi moći će se kupiti na licu mjesta samo jednim klikom iz aplikacije ZARA.
Osim online kupovine, aplikacija sadrži alat za dijeljenje iskustva na društvenim mrežama, potičući korisnike da preuzmu i pošalju fotografije holograma, uspostavljajući virtualnu vezu koja se stvara. Već nakon prvog tjedna ovog ograničenog iskustva bit će uvedene novi lookovi.
Uz proširenu stvarnost koja se prevodi u sve više aplikacija u stvarnom svijetu, iskustvo Zare pokazuje kako inovacije, inspiracija i aditivna tehnologija mogu ponovno unaprijediti konvencionalno maloprodajno poslovanje. Doživljavajući okruženje trgovine i aplikaciju istovremeno kupci će ne samo doživjeti osjećaj strahopoštovanja, već će otkriti kako je alat jednostavno koristiti.
Kampanja će za početak biti aktivna samo dva tjedna i u Hrvatskoj bit će dostupna samo u izlogu Zara trgovine u Mall od Split u Splitu.
KategorijaDOGAĐANJA