BURGER KING – NOVO, NOVO, NOVO !!

BLACK FRIDAY – Lista Svih Popusta
November 22, 2017
KRUNA MODE – BLACK FRIDAY!
November 23, 2017

BURGER KING – NOVO, NOVO, NOVO !!

burger king split novo akcije novosti dogadanja popusti
DATUM NOVOSTI
2017


RADNO VRIJEME: 9–21 h


- Otvoren prvi BURGER KING® u Splitu u vlasništvu franšize Kraljevi Restorani

- Visoki standardi izbora kvalitete namirnica

- Za razliku od drugih fast food lanaca u BURGER KING®-u pripremaju isključivo po narudžbi, što znači da nema unaprijed pripremljenih sendviča već se svaki radi onog trenutaka kad se narudžba zaprimi. Rezultat je uvijek svjež i ukusan sendvič

Otvaranjem poslovnice u Splitu burger započinje novo poglavlje u Hrvatskoj kojim najavljuje veliku ekspanziju na našem tržištu. Prva BURGER KING® poslovnica u Hrvatskoj otvorena je 2014. na odmorištu Draganić-jug na autocesti A1, a godinu dana kasnije otvorena je i poslovnica u zagrebačkom Arena Centru, obje u vlasništvu tvrtke Marche. Splitska poslovnica označava početak daljnjeg razvoja ovog popularnog fast food lanca.

U iduće tri godine vlasnik BURGER KING® franšize za Hrvatsku, tvrtka Kraljevi Restorani, kao nositelj razvojne franšize, planira otvoriti 15 poslovnica i to na više lokacija u većim hrvatskim gradovima.

Splitska poslovnica BURGER KING®-a ujedno je i prva u vlasništvu franšize Kraljevi Restorani iza koje stoji uspješan Australac hrvatskog podrijetla, gospodin Mark Bob Ivančić, koji u Australiji u svom vlasništvu već ima nekoliko poslovnica koje posluju po BURGER KING® standardu kao i nekoliko restorana poznatog američkog lanca Outback Steakhouse. Tvrtka Kraljevi Restorani d.o.o. nositelj je franšize za BURGER KING®, a u Hrvatskoj je stekla pravo za razvoj i otvaranje svih budućih BURGER KING® objekata.

Ono po čemu se BURGER KING® uvelike razlikuje od ostalih fast food lanaca su namirnice, budući da se koriste isključivo najkvalitetniji sastojci. Postavljeni su visoki standardi kod izbora dobavljača sirovina, a u BURGER KING®-u se posebno ponose svojim kraljevskim standardom. On nalaže da se burgeri rade od 100 postotne govedine, bez dodanih konzervansa, aditiva ili bilo čega drugog, a peku se isključivo na roštilju i to na vatri, onako kao što biste radili kod kuće u vrtu.

Jela se za razliku od drugih fast food lanaca u BURGER KING®-u pripremaju isključivo po narudžbi, što znači da nema unaprijed pripremljenih sendviča već se svaki radi onog trenutaka kad se narudžba zaprimi. Rezultat je uvijek svjež i ukusan sendvič, kojeg svaki gost može kreirati po svom ukusu. Po želji gost u njega može dodati extra sir, slaninu ili pak goveđi kosani odrezak. I ne samo to. BURGER KING® naglasak stavlja na personalizaciju proizvoda i slavljenje različitosti, jer u redu je biti drugačiji i ne uklapati se u nametnute standarde, baš kao što to govori njegova krilatica Be your way. Prema pravilima BURGER KING®-a u sendviče se mogu dodavati i sastojci koji se ne nalaze u originalnoj recepturi tog proizvoda. No, standardi i granice ipak postoje, pa omiljeni Whopper ipak ne možete dobiti s preljevom od čokolade.

Zaštitni znak ovog lanca brze prehrane upravo je popularni Whopper, veličanstveni burger koji se sastoji od goveđe pljeskavice i dodatka rajčice, zelene salate, kiselih krastavaca, luka i majoneze u pecivu sa sezamom. Upravo prema ovom burgeru BURGER KING® dobio i svoje drugo ime: HOME OF THE WHOPPER®. Osim raznih hamburgera i cheeseburgera, prženih krumpirića i napitaka BURGER KING® u ponudi ima i posebno pripremljene menije poput Whoppera, Steakburgera, Big King XXL-a, Double Cheeseburger XXL-a ili Big Kinga, koji osim burgera uključuju srednji pommes frites i 4 decilitra bezalkoholnog pića. U ponudi su i King deserti poput sundae sladoleda s preljevom, vrućih brownieja s dodatkom sladoleda ili smoothieja. Po povoljnim cijenama može se kreirati i veličina menija od Medium, Large do XXL-a.

Prvi u nizu od ukupno 15 novih BURGER KING® lokacija otvara svoja vrata u Splitu, a to je ujedno i prva BURGER KING® poslovnica kod nas uređena u 20/20 Prime designu. Riječ je o uređenju koje uspješno spaja tradiciju brenda s modernim dizajnom kojeg odlikuju detalji u popularnom industrijskom looku. Prirodni materijali, tople boje i zanimljive teksture drveta, metala i ciglenih zidova, te otvoreni stropovi koji otkrivaju cijevi i svjetla savršeno se uklapaju u novi stil uređenja koji slavi tradiciju na svjež i moderan način. Osim toga, nudi više mjesta za sjedenje, kutak za najmlađe, ali i tzv. zajedničke stolove pogodne za grupe.

BURGER KING® tijekom 2018. u Hrvatskoj planira razviti lokalni opskrbni lanac, a cilj je što više sirovina dobavljati od hrvatskih dobavljača. Time će se osigurati vrhunska kvaliteta sirovina, ali i dati doprinos razvoju hrvatskog gospodarstva.


KategorijaNOVOSTI