Timberland
October 30, 2017
Cinestar Cinemas
December 11, 2017
_DSC0168


RADNO VRIJEME: 9–21 h


• Pristup Burger Kinga usredotočen je na četiri ključna područja - hrana, ljudi, okoliš i korporativno upravljanje. Brend omogućuje svojim gostima da pametnim odabirima svoje obroke prilagode individualnim stilovima života. Gostima se pružaju detaljne prehrambene informacije kako bi lakše odabrali obrok.

• Burger King ponosi se posvećenošću podršci i ulaganju u svoje ljude - zaposlenike, franšize, dobavljače i restoranske goste - jer oni su temelj poslovanja. Neprestano se preispituju pravila o dobrobiti životinja, izvoru i utjecaju na okoliš kako bi učinili sve što je u njihovoj moći da budu uzorni građani korporacije u zajednicama kojima služe.

• BURGER KING® potpisao je EU Kids Pledge, dobrovoljnu inicijativu koja upućuje velike tvrtke hrane i pića na mijenjanje načina oglašavanja djeci. BURGER KING® promovira proizvode za djecu koji su u skladu s nutritivnim smjernicama EU Kids Pledge.

• Burger King Worldwide ima duboko ukorijenjeno korporativno upravljanje i program usklađenosti. Kodeksi i politike tvrtke obuhvaćaju ne samo temeljne etičke principe, već i specifične probleme s kojima se njihovi zaposlenici i poslovni partneri svakodnevno suočavaju. Cilj je kontinuirano ojačati vlastita pravila i postupke kako bi se osiguralo poštivanje zakona kao i otvorenost i odgovornost.

• Najpoznatiji hamburger Burger Kinga zasigurno je Whopper. Nastao je 1957. godine, a dnevno ih se proda oko 1,9 milijuna dok godišnja razina dostiže vrtoglavih 700 milijuna komada.

• Širom svijeta, Burger King restorane dnevno posjeti više od 11 milijuna ljudi.

KategorijaGastro i Usluge